چطور می‌توانیم در صرافی EtherDelta توکن‌های اتریوم خرید و فروش کنیم؟

آموزش خرید توکن‌­های اتریوم از صرافی EtherDelta


صرافی EtherDelta یک پلت­‌فرم معاملاتی غیرمتمرکز برای اتریوم و توکن‌­های مبتنی بر اتریوم (توکن‌­های ERC20) است. هدف آن‌ها این است که هرکسی بتواند با توکن‌­های مبتنی بر اتریوم بدون نیاز به اعتماد به شخص ثالث تجارت کند. اگرچه صرافی EtherDelta پلت­‌فرم جالبی است، می‌­توان گفت که را‌‌ه‌­حل مناسبی برای تاجران تازه‌­کار نیست. در این مقاله از ویزاکارت قصد داریم به شما نشان دهیم که چگونه می‌­توانید توکن‌­ها را بر روی پلت‌فرم صرافی EtherDelta بخرید.

برای آموزش خرید توکن‌­های اتریوم از صرافی EtherDelta مراحل زیر را دنبال کنید:

قسمت 1: یک حساب کاربری در صرافی EtherDelta ایجاد کنید.

مرحله 1: به وب‌­سایت صرافی EtherDelta مراجعه کنید (چند و‌ب‌­سایت وجود دارد که با استفاده از تغییراتی در این نشانی اینترنتی اقدام به کلاه‌برداری می‌­کنند، بنابراین همیشه قبل از ورود به سایت روی URL دابل ­کلیک کنید، آدرس صحیح https://etherdelta.com/ است)

از آن‌جاکه این یک صرافی غیرمتمرکز است، هیچ وب­‌سایتی برای ثبت‌نام وجود ندارد، و فقط به یک کیف پول برای ارسال وجه خود نیاز دارید (یا وارد کردن یک کیف پول موجود، شامل MetaMask)

در گوشه بالا سمت راست، روی "Select account" و سپس "New account" کلیک کنید.


مرحله 2: یک پنجره با آدرس و کلید خصوصی شما بازخواهد شد، آن را در یک مکان امن ذخیره کنید، زیرا این کیف پول اتریوم شماست که آن را به صرافی EtherDelta  متصل کرده‌اید.


قسمت 2: دریافت وجوه

مرحله 1: در صورتی‌ که این اولین بار است که از صرافی EtherDelta استفاده می‌کنید و در حال حاضر یک کیف پول ایجاد کرده‌اید، اما هنوز پولی نگرفته‌اید، باید مقداری را به آدرس اتریوم خود ارسال کنید. برای انجام این کار، از آدرس ذخیره‌شده در آخرین مرحله استفاده کنید.


هنگامی‌که تراکنش کامل شد، می‌توانید موجودی خود را در گوشه بالا سمت راست ببینید.


مرحله 2: حالا که در کیف پول خود ETH دارید، باید آن را از کیف پول به قرارداد هوشمند صرافی EtherDelta سپرده‌گذاری کنید تا بتوانید معامله کنید. در سمت چپ یک بخش به نام "balance" می‌بینید، در آنجا 2 ارز دارید، اولین بار را فراموش کنید و در زیر ETH مبلغی را که می‌خواهید انتقال دهید بنویسید و "Deposit" را فشار دهید.


قسمت 3: خرید /فروش توکن‌­ها

مرحله 1: حالا که اتر در حساب خود دارید، می‌توانید شروع به خرید توکن‌­ها کنید. در گوشه بالا سمت چپ، نزدیک آرم صرافی EtherDelta، منوی کشویی وجود دارد، شما می‌خواهید ارز موردنظر برای اتر را بخرید. در این راهنما ما قصد داریم مقداریCivic  (CVC) بخریم.


هنگامی‌که روی آن کلیک می‌کنید، در اینجا ETH / CVC به بازار موردنظرتان هدایت می‌شود.

مرحله 2: دو راه برای خرید توکن‌ها وجود دارد: به‌عنوان یک بازارپذیر (1) یا به‌عنوان یک بازارساز (2)

1) کلیک مستقیم روی بخش "Order Book". سفارشات قرمز سفارشات خرید و سفارشات سبز فروش می‌باشد. (توجه داشته باشید: 0.3٪ کارمزد خدمات پرداخت می‌کنید)

2) یا در بخش "New order" (در وسط صفحه). به‌طور پیش‌فرض این بخش‌بر روی تب "buy" تنظیم‌شده است، شما می‌توانید آن را به "Sell" تغییر دهید تا بتوانید توکن­‌ها را بفروشید. (اگر کسی موافقت کند که سفارش فروش شما را بخرد، هیچ کارمزدی پرداخت نخواهد شد).

در این راهنما، ما قصد داریم از بخش "New order" استفاده کنیم، جاهای خالی را با مقدار خرید و قیمت پر کنیم، سپس "buy" را فشار دهیم (مقدار Expire تعداد بلوک‌های اتریوم است تا زمانی که دستور به‌صورت خودکار منقضی شود)


مرحله 3: شما می‌توانید سفارش خود را با کلیک بر روی تب "Order" در زیر "My transactions" ببینید


قسمت 4: توکن­‌های خود را برداشت کنید

مرحله 1: حالا توکن­‌های خود را دارید، می‌توانید آن را از طریق کیف پول اتریوم که از توکن­‌های ERC20 پشتیبانی می‌کند (مانند MyEtherWallet) برداشت کنید. ابتدا به Balance بروید. سپس برگه "withdraw" را انتخاب کنید. حالا که در آنجا هستید، می‌توانید کوین‌هایی را که می‌خواهید برداشت کنید با نوشتن مقدار و فشار دادن دکمه "withdraw" منتقل کنید


مرحله 2: سپس برگه "Transfer" را انتخاب کنید و توکنی که می‌خواهید انتقال دهید، مقدار و آدرس کیف پول خود را بنویسید، سپس دکمه "transfer" را فشار دهید


در صرافی EtherDelta همیشه با 2 کیف پول کار می‌کنیم، کیف پولی که شما ایجاد کرده‌اید (کیف پول اتر) و کیف پول صرافی EtherDelta. صرافی EtherDelta با هر تراکنش 0.001 ETH صرف می‌کند. این فوق‌العاده بوده و بیش ‌از حد به شما بازپرداخت می‌شود. مهم این است که کیف پول اتر (که شما ایجاد می‌کنید) بیش از 0.001 داشته باشد تا بتوانید برای معاملات آینده‌ای که در صرافی EtherDelta انجام می‌دهید پرداخت کنید.


  روش‌های پرداختارزهای مجازی

تمامی حقوق این سایت برای ویزاکارت محفوظ است.